Backpacken door Oceanie en stukje Azie - Reisverslagen van sanne hoogewerf - WaarBenJij.nu Backpacken door Oceanie en stukje Azie - Reisverslagen van sanne hoogewerf - WaarBenJij.nu

Backpacken door Oceanie en stukje Azie

Over 2 dagen vertrek ik richting Seoul. Daar ga ik Renee opzoeken, die daar ondertussen alweer bijna 10 maanden woont. Ik ben heel erg benieuwd naar Zuid Korea en haar leven daar. Na een stopover van 5 dagen vlieg ik door naar Nieuw Zeeland, waar het echte werk gaat beginnen. Ik reis met de bus door het hele land met Auckland als beginpunt en ChristChurch als eindpunt. Tussendoor zal ik ook vrijwilligerswerk (tegen kost en inwoning) doen bij boerderijen en hostels, om wat geld te besparen en echt het lokale leven te ervaren. Ook ga ik vrienden opzoeken die ik vorrig jaar in de flying pig heb ontmoet.

Op 5 dec vlieg ik naar Cairns. Vandaaruit reis ik langs de Oostkust naar Melbourne. Op 24 jan neem ik de ferry naar Devonport op Tasmanie. Na 10 dagen vlieg ik van Hobart naar Perth. Daar blijf ik nog ongeveer twee weken. De laatste 3 weken van mijn reis zal ik op Bali vertoeven :)